Zapoznaj się z naszymi warunkami dostaw

Rejestracja zamówienia

Pierwszym etapem realizacji zamówienia jest jego rejestracja w systemie.

Ze względów technicznych w ciągu dnia jest godzina graniczna, jest nią 18.

Godziny graniczne

Wszystkie zamówienia złożone przed 18 mają możliwość realizacji po dwóch dniach roboczych (np. zamówienia złożone w poniedziałek o 12:00 ma możliwość realizacji w środę)

Realizacja zamówień złożonych po 18 możliwa jest po trzech dniach roboczych (np. zamówienia złożone w poniedziałek o 12:00 ma możliwość realizacji w czwartek)

Przetwarzanie zamówienia

W czasie od zarejestrowania do pierwszej realizacji w przypadku diety będzie się z tobą kontaktował dietetyk by domówić szczegóły, będziemy również czekali na potwierdzenie płatności (w przypadku wybrania innej metody płatności niż przelewy24). W tym czasie ustalimy również harmonogram dostaw.

Dostawa

Od pierwszego do ostatniego dnia diety o wyznaczonej porze będzie odwiedzał Cię nasz dostawca, przekazując codziennie świeże posiłki z wybranej przez Ciebie diety.

Kontakt

W razie pytań i wątpliwości zadzwoń, nasi specjaliści odpowiedzą na każde Twoje pytanie.

tel. 575 022 733