Zapoznaj się z naszymi warunkami dostaw
Rejestracja zamówienia
Pierwszym etapem realizacji zamówienia jest jego rejestracja w systemie.
Ze względów technicznych w ciągu dnia jest godzina graniczna, jest nią 18.
Godziny graniczne
Wszystkie zamówienia złożone przed 18 mają możliwość realizacji po dwóch dniach roboczych (np. zamówienia złożone w poniedziałek o 12:00 ma możliwość realizacji w środę)
Realizacja zamówień złożonych po 18 możliwa jest po trzech dniach roboczych (np. zamówienia złożone w poniedziałek o 12:00 ma możliwość realizacji w czwartek)
Przetwarzanie zamówienia
W czasie od zarejestrowania do pierwszej realizacji w przypadku diety będzie się z tobą kontaktował dietetyk by domówić szczegóły, będziemy również czekali na potwierdzenie płatności (w przypadku wybrania innej metody płatności niż przelewy24). W tym czasie ustalimy również harmonogram dostaw.
Dostawa
Od pierwszego do ostatniego dnia diety o wyznaczonej porze będzie odwiedzał Cię nasz dostawca, przekazując codziennie świeże posiłki z wybranej przez Ciebie diety.
Kontakt
W razie pytań i wątpliwości zadzwoń, nasi specjaliści odpowiedzą na każde Twoje pytanie.
tel. 575 022 733